Telefoonservice, het nieuwe werken

Het aantal inkomende telefoontjes is toegenomen en u weet niet of u een receptioniste in dienst moet nemen of een telefoonservice moet inhuren. Want de zaken gaan goed. Uw marketingteam is erin geslaagd om unieke en pakkende marketingstrategieën te bedenken die klanten aantrekken. Alles gaat zoals u het had gepland. Maar er is een klein probleempje. U heeft wellicht al om advies gevraagd en grondig onderzoek gedaan, maar u bent er nog steeds niet uit om definitief te zeggen voor welke optie u het best kunt gaan. Meer over de telefoonservice van Freevoice.

Met een telefoonservice bespaart u geld

In vergelijking met een nieuwe medewerker bespaart een telefoonservice u geld. Als u iemand in dienst neemt, zult u enorme bedragen moeten uitgeven om dit salaris te betalen. Vergeet niet de voordelen voor het personeel, de bonussen, de loonbelasting enz. erbij te rekenen. Bovendien moet u ook investeren voor een back-upsysteem dat spraakberichten opslaat wanneer uw medewerk(st)er niet aanwezig is of uw bedrijf gesloten is. Een telefoonservice zal u helpen uw kosten te verlagen. U heeft niet te maken met arbeidskosten en andere kosten in verband met het hebben van een extra medewerker.

24/7 geopend

Laten we eerlijk zijn; om succesvol te zijn in de hedendaagse zakelijke wereld, is het verstandig 24/7 bovenop uw bedrijf zitten. Een medewerk(st)er kan niet 24/7 werken. Daarom zal dit niet de oplossing zijn wanneer u wilt concurreren met de grote jongens in uw branche die al een 24/7 telefoonservice tot hun beschikking hebben.

Het inhuren van de professionals van Antwoordservice.nu zorgt ervoor dat u de hele dag bereikbaar kan zijn, elke dag. Dit betekent dat zelfs wanneer de kantooruren voorbij zijn, uw bedrijf altijd met een glimlach van een echte persoon voor uw klanten klaar staat.

Meer tijd om inkomsten te genereren en uw bedrijf te laten groeien

Het beantwoorden van de telefoon kan tijdrovend, stressvol en storend zijn. U moet er rekening mee houden dat zelfs als u iemand in dienst neemt om binnenkomende telefoongesprekken aan te nemen, u nog steeds tijd zal moeten besteden aan het beantwoorden van sommige verzoeken van klanten. Dit zal u afleiden van uw belangrijkste doel: de groei van uw bedrijf. Het inhuren van een telefoonservice helpt u kostbare tijd vrij te houden om meer inkomsten te genereren en uw bedrijf te laten groeien.