Om je merk meer bekendheid te geven kan je ontzettend veel doen. Maar waar het uiteindelijk allemaal op neer komt is dat je een weg moet zien te vinden om in het hoofd van een klant een positieve uitstraling achter te laten. Maar hoe kan je dat nou het beste doen? Je kunt bijvoorbeeld kiezen om op kleine dingen en zaken je logo te vermelden om onder andere een mogelijkheid te vinden om in het hoofd van de klant terecht te komen. Bijvoorbeeld door de logo te plaatsen op een mooi bestekpochette. Omdat het niet een klus is die je van de een op de andere dag kunt klaren is het wel noodzakelijk dat je gebruik maakt van de juiste materialen en inzet op de juiste zaken om te zorgen dat de merkbekendheid stijgt.
Event of een dinerGeef je bijvoorbeeld veel etentjes of is jouw doelgroep te vinden in restaurants of geef je bijvoorbeeld een event dan kan de bestekpochette zeker goed van pas komen. Wanneer men gaat eten moet het bestek hieruit worden gehaald en wordt er een blik op geworpen. Maar ook gedurende de maaltijd en ervoor, wanneer deze op tafel ligt en bij binnenkomst en wanneer er wordt plaatsgenomen aan de tafel wordt er hier een blik op geworpen en wordt er onbewust een ‘zaadje geplant’ in het hoofd van de consument en jouw doelgroep om je brand naar een hoger niveau te kunnen tillen.
Kleine dingenHet lijkt iets heel kleins om een bestekpochette neer te leggen en hiermee te denken dat je merk wordt vergroot. Het is natuurlijk niet het enige dat je dient aan te pakken, maar het is wel een van de manieren die kunnen bijdragen aan dit doel. Daarnaast zit het hem in de kleine dingen en kunnen die er juist voor zorgen dat je terecht komt in het hoofd van de doelgroep en hoef je niet met grote borden te gaan zwaaien. |