Een gebruikersvriendelijk tijdregistratiesysteem voor iedereen

Een tijdregistratiesysteem met een kaart, een tag of een code kan voor sommige bedrijven erg goed werken. De kaart fungeert als identificatiebewijs en als een manier om toegang te geven tot de voor uw personeel relevante ruimtes in een gebouw. EasySecure biedt dan ook uitstekende prikklokken aan die werken met een kaart, tag of code. Maar er zijn andere bedrijven die net iets meer willen, die een waterdicht registratiesysteem willen hebben dat gemakkelijk te gebruiken is voor medewerker en bedrijfseigenaar. EasySecure heeft dan de perfecte oplossing.

Registratie met uw mobiele telefoon

Eén van de opties die ze aanbieden en die snel aan populariteit wint is de prikklok die werkt met de mobiele telefoon. Deze applicatie vraagt veel minder onderhoud van uw kant, u hoeft geen kaarten, tags of codes uit te delen en er komt veel minder administratie bij kijken. Uw medewerkers gebruiken hun eigen telefoon met een app of een code om zich te registreren en toegang te krijgen bij de prikklok. Het fijne aan dit type prikklok is dat personeel nooit tot zelden hun telefoon vergeet of kwijtraakt. Daar profiteert u van en dit tijdregistratiesysteem is dan ook kostenbesparend.

Een biometrische prikklok

Een andere, nog gemakkelijkere, optie die u heeft en waar EasySecure ook in uitblinkt is een systeem dat de vinger of het gezicht van uw medewerkers scant en zo toegang geeft (of niet). U heeft hier zelfs nauwelijks nog werk aan, want de tijd van vergeten en kwijtraken is voorbij. EasySecure biedt een op maat gemaakt systeem aan voor iedereen, van campings tot industriële bedrijven en van zorginstellingen tot supermarkten. U kunt dan ook meerdere systemen naast elkaar gebruiken. Misschien wilt u toegang geven tot het gebouw met een mobiele telefoon, maar wilt u de toegang tot een magazijn, laboratorium of afdeling beveiligen met een biometrische scanner. Een ding is zeker: met een op maat gemaakt tijdregistratiesysteem van EasySecure komt u niets meer te kort.